دهلیز

  • ۰
  • ۰

خدا.. بنده..


خدا: بنده من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

بنده: خدایا ! خسته ام! نمی توانم.

خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا ! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم

خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان.

بنده: خدایا سه رکعت زیاد است.

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا ! امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد؟

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله. 

بنده: خدایا! من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!

خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله.

بنده: خدایا هوا سرد است! نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم.

خدا: بنده­ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم.

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد.

خدا: ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده..

ملائکه: خداوندا ! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید.

خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست.

ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!

خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد

ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

خدا: او جز من کسی را ندارد... شاید توبه کرد..

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا می­دهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری..
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۲۹
امیرابوالفضل علوی

حس عجیب پیشتان بودن..



آقا گمانم من شما را دوست..


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۱۸ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۰۷
امیرابوالفضل علوی

فرمانده داعش در عراق در پیامی گفته است به سبب حفاظت ارتش عراق از سامرا با کمک سپاه بدر و نیروهای غیربومی نتوانستیم به اهدافمان برسیم و حرم امامین عسگرین را تخریب کنیم! از طرفی، یکی از نماینده‌های شیعه مجلس عراق-قاسم الاعرجی-در صفحه شبکه اجتماعی اش عکسی از خود و حاج قاسم سلیمانی منتشر کرده است و نوشته: حاج قاسم اینجاست!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۳۵
امیرابوالفضل علوی

سکنه نوار غزه در تیررس هواپیماهای جنگی و توپخانه صهیونیست‌های اشغالگر است. درحالی‌که متحدان این رژیم جنایتکار دست از تجهیز این رژیم برنداشته، بهاییان که از اصلی‌ترین حامیان صهیونیست‌ها هستند تلاش در به دست آوردن آبروی رفته در قبال جنایات جنگی صورت گرفته را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

2287
در جدیدترین اقدامات خود در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و مظلوم‌نمایی برای متجاوزین صهیونیست داشته‌اند. در همین خصوص مطلبی را در فضای مجازی مبنی بر اقدامات بشردوستانه در مورد این تجاوزگران کودک کش به این صورت انتشار و تبلیغ می‌نمایند: «اکثریت جمعیت اسرائیل در تیررس موشک‌های شلیکی سازمان تروریستی حماس و متحدان آن از نوار غزه به‌سوی اسرائیل است.»

نظامیان رژیم صهیونیستی دستور دارند تا در ایست‌های بازرسی متعدد کرانه باختری از عبور آمبولانس‌های زنان در شرایط وضع حمل جلوگیری کنند و با مانع‌تراشی موجب سقط‌جنین شوند که این مسئله در گزارش گزارشگران بین‌المللی نیز بارها مورداشاره قرارگرفته است.این بار رسانه‌های بهایی در تلاشی مضحک از پروژه بشردوستانه اسرائیلی نام‌برده‌اند که ادعا دارد کودکان فلسطینی دچار بیماری قلبی را مداوا می‌کند.

اکنون از بهاییان حامی صهیونیست‌ها و حافظین منافع آن‌ها در ایران و دنیا سؤال می‌کنیم: رژیمی که بر سر کودکان بمب‌های فسفری می‌ریزد آیا هیچ انسان عاقلی تبلیغات سخیف بهاییت در خصوص صهیونیست‌ها را قبول می‌کند درحالی‌که این رژیم با تک‌تیراندازها یا به‌وسیله تخریب خانه‌ها با توپخانه هزاران کودک و زن بی‌پناه را به شکلی دائمی هدف قرار می‌دهد.

۶ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۰۴
امیرابوالفضل علوی


۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۵
امیرابوالفضل علوی


  • ۹۵/۰۴/۱۱
  • محمدرضا فرمانده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی